Administrimi i klientelës (CRM)

Sistemi i Menaxhimit të Marrëdhënieve me Klientin (CRM) organizon, monitoron, menaxhon dhe optimizon marrëdhëniet e çdo biznesi me klientët e saj.
Krijuar dhe zhvilluar në teknologjinë më të fundit Galaxy nga SingularLogic, është garancia që do të udhëheqë kompaninë që e zgjedh atë në të ardhmen.

  • Menaxhim i kontakteve
  • Menaxhim i resurseve
  • Aktivitete të Përbashkëta
  • Aktivitete në masë
  • Mundësitë e shitjeve

Veçoritë e sistemit

  • Rrjedha e punës
  • Help Desk
  • Konkurenca
  • Mirëmbatje e kontratave
  • Skemat e besnikërisë
  • Fushata për shitje me pakicë
  • Telemarketing
  • Sinkronizim me MS-Outlook
  • Timesheet
  • Rrjedha e miratimeve

Menaxho kontaktet
Aplikacioni monitoron të gjitha detajet e kontaktit ose llogaritë – kompanitë ose individët ose degët. Përveç kësaj, ata mund të kenë një marrëdhënie me klientët, një shitës, një partner ose një punonjës të kompanisë, ose thjesht të jetë një klient i ardhshëm. Gjithashtu shumë e rëndësishme është marrëdhënia midis kontakteve, ku një kompani i referohet personave fizikë të komunikimit dhe pozitën e tyre në biznes, si dhe degët e saj. Përveç personave fizikë, mund të përcaktohet personal (p.sh. baba-bir) ose marrëdhënie të tjera. Vërehet se një kontakt mund të shoqërohet me shumë llogari të tilla si një kontabilist që ofron shërbimet e tij në shumë kompani.

Lexo më shumë

Aftësia për të regjistruar kompanitë – llogaritë me
Adresat e shumëfishta
Personat fizikë të komunikimit dhe punës Për shembull, ne mund të listojmë punonjësit e një firme dhe pozicionin që ata punojnë dhe mbajnë një tab të plotë për secilin prej tyre. Përveç kësaj, ne mundemi, në një fushatë email-ms, pasi të filtrojmë kompanitë që do të kontaktohen, të zgjedhim që të dërgohet vetëm tek menaxherët e marketingut ose vetëm drejtorëve të kompanive.
Partnerët Partnerë menaxhues përmes të cilëve ne monitorojmë klientët. Për shembull, mund të marrim një kopje të klientit të secilit partner ose një porosi për shtypin e klientit nëpërmjet partnerit A. Përveç kësaj, kur dërgojmë një mundësi shitjeje në aplikacionin e menaxhimit komercial, për të krijuar një ofertë, mund të zgjedhim çmimin e partnerit në vend të klientit .
dyqan
Personat fizikë me
Detajet e kontaktit – telefona të shumtë, email
Detajet personale (p.sh., numri i identitetit, statusi martesor, fotografia etj.)
Marrëdhëniet me kontaktet e tjera p.sh. bashkëshorti, partneri
Jepet jubileve, jubiletë si data e martesës, lindja e një fëmije Kështu që duke hyrë në aplikacion ne mund të shohim se kush po feston ditën për t’i dërguar ato email ose sms. Aplikimi gjithashtu mund të llogarisë automatikisht pushimet e lëvizshme të Agios Georgios. Për më tepër, nëse dëshiron, ai mund të inkorporojë festivale në bazë të Pashkëve Ortodokse dhe Katolike.
Bisedimet Mund të kemi adresime të ndryshme për kontakt dhe ta përdorim atë kur krijojmë letra të personalizuara
Aftësia për t’u bashkuar me kategori Për shembull, bizneset hoteliere ose klientët VIP, në mënyrë që në veprimet e marketingut të mund të zgjedhim një fushatë për të synuar vetëm një kategori të veçantë të konsumatorëve.
Aftësi për të shtuar karakteristika të përcaktuara që janë informacion që duam të kemi për kontakt dhe për çdo biznes. Një shembull do të ishte që një biznes të jetë qarkullimi i saj ose numri i të punësuarve. Për një kontakt, mund të jetë hobi apo ndonjë zakon që ne jemi të interesuar të dimë. Këto atribute të vendosura do të veprojnë si filtra në një numër të detyrave në aplikacion dhe në raporte.
Burimi Burimi Listing. Me këtë informacion mund të dimë se sa klientë potencial ishin të interesuar, për shembull, sepse panë ad, ose për shkak se një partner po fliste me ta ose ata vizituan faqen tonë në Internet. Pra, ne kontrollojmë efektivitetin e veprimeve të ndryshme të marketingut.
Gjurmimi i artikujve të çdo kontakti (kur furnizohet, nëse është aktive, në atë sasi)
Nëpërmjet një mjeti të dobishëm (magjistar), mund të krijohen listat statike ose dinamike të konsumatorëve. Përdoruesi pastaj mund të përcaktojë se cilat fusha janë të interesuara si filtra, t’i zbatojnë ato dhe të krijojë një listë të klientëve që plotësojnë kriteret e tyre. Kjo listë mund të jetë statike, kështu që çdo klient që plotëson kriteret në çdo kohë duhet të futet nga përdoruesi ose dinamika, kështu që aplikacioni automatikisht e përditëson atë me shënime të reja.
Historia e plotë e aktiviteteve – kontakti kontaktues. Në veçanti, përmes një kontakti, mund të shohim të gjitha aktivitetet që kanë ndodhur (emërimet, mundësitë e shitjes, zhvillimet, marketingu, email-et, SMS-të etj.).
Përmbledhje e ankesave, kërkesave, mundësive të shitjes
Hyrje – sinkronizimi me tregtarët, ndërmjetësit e menaxhimit komercial (p.sh., konsumatorët, shitësit, etj.) Dhe CRM. Për shembull, një klient i ri në menaxhimin komercial hapet automatikisht si një kontakt në CRM ose një shitës i ri hapet automatikisht si një punonjës i CRM.

 

Më pak

Sync zgjuar me MSOutlook
Aftësia për të planifikuar rrjedhat e punës në nivele të shumëfishta me shumë miratimtarë dhe përfitues
Ai ofron aftësinë për të monitoruar ciklin e shitjeve, nga shprehja fillestare e interesit për krijimin e një oferte në aplikimin e Menaxhimit Tregtar
Lidhja e shumëfishtë e kontakteve të biznesit (p.sh. një kontabilist që ofron shërbime për shumë kompani)
Krijimi i aktiviteteve të lidhura me fushatën pjesa më e madhe dhe pjesa më e madhe duke dërguar email të personalizuar, SMS, letra, faks
Treguesit (KPI), të tilla si: Mundësitë e Hapura të Shitjes, Mundësitë e Fituara / Kanë humbur për një Kohë të Veçantë, dhe kështu me radhë.
Përfshin dhe mbikëqyrë strukturën organizative të biznesit duke ofruar mundësinë për të transferuar punën tek individë të caktuar bazuar në rolet dhe pozicionet në tabelën organizative, emërimin e një takimi, gjetjen e stafit ose disponueshmërinë e pajisjeve etj.
Ka një sistem të sofistikuar të sigurisë, bazuar në tabelën organizative të kompanisë dhe rolet e ndryshme që mund të ekzistojnë në ndonjë departament

+ Më shumë informacion

Menaxho kontaktet
Aplikacioni monitoron të gjitha detajet e kontaktit ose llogaritë – kompanitë ose individët ose degët. Përveç kësaj, ata mund të kenë një marrëdhënie me klientët, një shitës, një partner ose një punonjës të kompanisë, ose thjesht të jetë një klient i ardhshëm. Gjithashtu shumë e rëndësishme është marrëdhënia midis kontakteve, ku një kompani i referohet personave fizikë të komunikimit dhe pozitën e tyre në biznes, si dhe degët e saj. Përveç personave fizikë, mund të përcaktohet personal (p.sh. baba-bir) ose marrëdhënie të tjera. Vërehet se një kontakt mund të shoqërohet me shumë llogari të tilla si një kontabilist që ofron shërbimet e tij në shumë kompani.

Lexo më shumë

Aftësia për të regjistruar kompanitë – llogaritë me
Adresat e shumëfishta
Personat fizikë të komunikimit dhe punës Për shembull, ne mund të listojmë punonjësit e një firme dhe pozicionin që ata punojnë dhe mbajnë një tab të plotë për secilin prej tyre. Përveç kësaj, ne mundemi, në një fushatë email-ms, pasi të filtrojmë kompanitë që do të kontaktohen, të zgjedhim që të dërgohet vetëm tek menaxherët e marketingut ose vetëm drejtorëve të kompanive.
Partnerët Partnerë menaxhues përmes të cilëve ne monitorojmë klientët. Për shembull, mund të marrim një kopje të klientit të secilit partner ose një porosi për shtypin e klientit nëpërmjet partnerit A. Përveç kësaj, kur dërgojmë një mundësi shitjeje në aplikacionin e menaxhimit komercial, për të krijuar një ofertë, mund të zgjedhim çmimin e partnerit në vend të klientit .
dyqan
Personat fizikë me
Detajet e kontaktit – telefona të shumtë, email
Detajet personale (p.sh., numri i identitetit, statusi martesor, fotografia etj.)
Marrëdhëniet me kontaktet e tjera p.sh. bashkëshorti, partneri
Jepet jubileve, jubiletë si data e martesës, lindja e një fëmije Kështu që duke hyrë në aplikacion ne mund të shohim se kush po feston ditën për t’i dërguar ato email ose sms. Aplikimi gjithashtu mund të llogarisë automatikisht pushimet e lëvizshme të Agios Georgios. Për më tepër, nëse dëshiron, ai mund të inkorporojë festivale në bazë të Pashkëve Ortodokse dhe Katolike.
Bisedimet Mund të kemi adresime të ndryshme për kontakt dhe ta përdorim atë kur krijojmë letra të personalizuara
Aftësia për t’u bashkuar me kategori Për shembull, bizneset hoteliere ose klientët VIP, në mënyrë që në veprimet e marketingut të mund të zgjedhim një fushatë për të synuar vetëm një kategori të veçantë të konsumatorëve.
Aftësi për të shtuar karakteristika të përcaktuara që janë informacion që duam të kemi për kontakt dhe për çdo biznes. Një shembull do të ishte që një biznes të jetë qarkullimi i saj ose numri i të punësuarve. Për një kontakt, mund të jetë hobi apo ndonjë zakon që ne jemi të interesuar të dimë. Këto atribute të vendosura do të veprojnë si filtra në një numër të detyrave në aplikacion dhe në raporte.
Burimi Burimi Listing. Me këtë informacion mund të dimë se sa klientë potencial ishin të interesuar, për shembull, sepse panë ad, ose për shkak se një partner po fliste me ta ose ata vizituan faqen tonë në Internet. Pra, ne kontrollojmë efektivitetin e veprimeve të ndryshme të marketingut.
Gjurmimi i artikujve të çdo kontakti (kur furnizohet, nëse është aktive, në atë sasi)
Nëpërmjet një mjeti të dobishëm (magjistar), mund të krijohen listat statike ose dinamike të konsumatorëve. Përdoruesi pastaj mund të përcaktojë se cilat fusha janë të interesuara si filtra, t’i zbatojnë ato dhe të krijojë një listë të klientëve që plotësojnë kriteret e tyre. Kjo listë mund të jetë statike, kështu që çdo klient që plotëson kriteret në çdo kohë duhet të futet nga përdoruesi ose dinamika, kështu që aplikacioni automatikisht e përditëson atë me shënime të reja.
Historia e plotë e aktiviteteve – kontakti kontaktues. Në veçanti, përmes një kontakti, mund të shohim të gjitha aktivitetet që kanë ndodhur (emërimet, mundësitë e shitjes, zhvillimet, marketingu, email-et, SMS-të etj.).
Përmbledhje e ankesave, kërkesave, mundësive të shitjes
Hyrje – sinkronizimi me tregtarët, ndërmjetësit e menaxhimit komercial (p.sh., konsumatorët, shitësit, etj.) Dhe CRM. Për shembull, një klient i ri në menaxhimin komercial hapet automatikisht si një kontakt në CRM ose një shitës i ri hapet automatikisht si një punonjës i CRM.

 

Më pak

+ Avantazhet

Sync zgjuar me MSOutlook
Aftësia për të planifikuar rrjedhat e punës në nivele të shumëfishta me shumë miratimtarë dhe përfitues
Ai ofron aftësinë për të monitoruar ciklin e shitjeve, nga shprehja fillestare e interesit për krijimin e një oferte në aplikimin e Menaxhimit Tregtar
Lidhja e shumëfishtë e kontakteve të biznesit (p.sh. një kontabilist që ofron shërbime për shumë kompani)
Krijimi i aktiviteteve të lidhura me fushatën pjesa më e madhe dhe pjesa më e madhe duke dërguar email të personalizuar, SMS, letra, faks
Treguesit (KPI), të tilla si: Mundësitë e Hapura të Shitjes, Mundësitë e Fituara / Kanë humbur për një Kohë të Veçantë, dhe kështu me radhë.
Përfshin dhe mbikëqyrë strukturën organizative të biznesit duke ofruar mundësinë për të transferuar punën tek individë të caktuar bazuar në rolet dhe pozicionet në tabelën organizative, emërimin e një takimi, gjetjen e stafit ose disponueshmërinë e pajisjeve etj.
Ka një sistem të sofistikuar të sigurisë, bazuar në tabelën organizative të kompanisë dhe rolet e ndryshme që mund të ekzistojnë në ndonjë departament

"PASIONI ESHTE ÇELESI"

Një person me pasion ka besim, dhe besimi krijon vlerë për veten dhe të tjerët

Merrni i pari njoftimet më të fundit