PROGRAM PËR MENAXHIM HOTELI

Aplikimi i specializuar i Galaxy për Hotel organizon dhe automatizon njësitë e hotelit, pavarësisht nga lloji dhe madhësia e tyre, duke përfshirë:
- Menaxhimi i rezervimit modern i dhomave
- Trajtimi i plotë i F&B, faturimi, lista e pagave
- Pagesa të shumëllojshme
- Organizimi dhe menaxhimi i aktiviteteve
- Lidhje me sistemet e rezervimit on-line
- Operim nga celulari për leximin e raporteve
- Dërgim automatikisht email për Mbylljen e Ditës

CRM e integruar
- Menaxhimi i kontakteve dhe aktiviteteve
- Realizimi i fushatave të marketingut
- Sinkronizimi me Outlook
- Menaxhimi i burimeve të hoteleve
- Menaxhimi i ngjarjeve (konferenca, pritjet)

PROGRAM PËR MENAXHIM RESTORANTI
Galaxy është një zgjidhje moderne dhe unikale në veçanti për restorantet por edhe për të gjitha bizneset e shërbimit, duke mbuluar organizimin, vendosjen e tavolinave, komunikimin me kuzhinën dhe magazinën, furnitorët, klientët dhe llogaritë e menaxhimit. Në veçanti, ajo ofron:
- Menaxhim qendror i disa bizneseve
- Menaxhimi i monedhave të ndryshme
- Rezervimi me telefon
- Menaxhim në grup ose individual
- Menaxhimi i metodave të ndryshme të pagesave

- Shumllojshmëri zbritjesh
- Printimi i faturave fiskale ose jo
- Organizimi i listës së çmimeve
- Koordinim me qendrat e përgatitjes
- Operim nga celulari për leximin e raporteve
- Dërgim automatikisht email për Mbylljen e Ditës
CRM e integruar.
- Monitorimi analitik i karakteristikave të klientit (rezervimet, preferencat, mënyra e pagesës, etj)
PROGRAM PËR MENAXHIM BAR-i (kafeneje)

Aplikacioni i specializuar Galaxy Bar / Café funksionon si një zgjidhje e vetme dhe fleksibile e dizajnuar për të përmbushur nevojat tuaja në të gjithë departamentet e lokaleve, klientelës, punonjësve dhe menaxhimit të kontabilitetit. Në veçanti, ajo ofron:
- Menaxhimi i pikave të shumta të shitjes
- Monitorimi dhe organizimi i turneve
- Organizimi i listës së çmimeve
- Operim me monedha të ndryshme
- Mbledhja dhe menaxhimi i një porosie të hollësishme
- Printimi i faturave fiskale ose jo
- Operim nga celulari për raportet ditore
- Dërgim automatikisht email për Mbylljen e Ditës

Galaxy Bar / Café ofron raporte të shumëllojshme si për menaxhimin e të ardhurave ashtu edhe për produktet si dhe për klientelën. Ndërlidhja me Galaxy ERP e kthen menaxhimin e lokaleve me vendodhje të ndryshme një përvojë manaxheriale unike, të thjeshtë dhe shumë të sigurtë.
Veçoritë e sistemit
Recepsioni është pika e parë e kontaktit për hotelin. Detyrat e recepsionit në përgjithësi përfshijnë ofrimin e mbështetjes administrative të hotelit duke përfshirë shpërndarjen e korrespondencës dhe ridrejtimin e thirrjeve telefonike.
Detyrat e recepsionistëve janë zgjeruar për të përfshirë një numër funksionesh të tjera në hotel, duke konsoliduar detyrat dhe përgjegjësitë për të krijuar praktika më efikase të stafit.
Rezervimi
- Menaxhim interaktiv i dhomave
- Menaxhimi i disponueshmërisë, rezervimet individuale dhe rezervimet e grupeve
- Listat e çmimeve
- Paketat speciale – Kushtet e akomodimit (gjithë përfshirëse, 1/2 bordit, etj)
Afishimi
Read More Faturimi Rezervimi në internet: Ndërlidhja me sistemet e rezervimit online dhe motorët e rezervimit të internetit (Menaxhimi i kanaleve, OTAs, GDS etj) Mirëmbajtja Less

Sistemi i Menaxhimit të Marrëdhënieve me Klientin (Galaxy CRM) funksionon në një mjedis të njëjtë me Hotel Galaxy duke ofruar mundësi për menaxhim të integruar.
Aktivitetet ditore të hotelit dhe organizimi i marketingut & Shitjes, duke synuar optimizimin e marrëdhënieve me klientët dhe furnitorët.
- Menaxhimi i kontakteve dhe aktiviteteve (kartela, detyrat, ofertat)
- Krijimi dhe ekzekutimi i fushatave të marketingut (email, sms)
- Sinkronizimi me Outlook
- Menaxhimi i burimeve të hoteleve (Punonjësit, sallat, lokalet, pajisjet)
- Menaxhimi i ngjarjeve (konferenca, pritjet)

Promovimi dhe menaxhimi i rezervimeve në internet Bashkangjitja me sistemet e rezervimit online (GDS / IDS, faqja e internetit, OTAs, p.sh. booking.com, expedia, tripadvistor etj.) Për informacionin automatik të kanalit me disponueshmërinë e hoteleve si dhe Për të mbledhur të gjitha rezervimet në një pikë.
Lidhja me sistemet e jashtme
Galaxy Hotel mbështet ndërlidhjen me pajisjet dhe shërbimet e palëve të treta
Në tregun e hotelit, si:
- Shkëmbimet telefonike (PBX: një mënyrë, dy mënyra)
- PAY TV / shërbimet e internetit
- Mbyllje elektromagnetike (Sisteme Mbylljeje)
- E-faturimi – Platforma ndërkombëtare për dërgimin e dokumenteve për agjencitë partnere

Avantazhet konkuruese
I lehtë në përdorim
Ndërfaqja e thjeshtë dhe e personalizuar e përdoruesit:
Krijon dhe ruan pamje të ndryshme, cakton një menu të preferuar,
Përkufizon të drejtat për përdoruesit.
Skema e dhomave interaktive:
Read More Menaxhimi masiv i rezervimeve me karakteristika të ngjashme Trajtim i lehtë i tarifave dhe rezervimeve Pamje e shpejtë dhe e plotë e debitorëve, balancave, lëvizjeve te tjera Informacion i drejtpërdrejtë dhe i personalizuar / Raportimi Menaxhimi analitik dhe fleksibël i listave (p.sh. rezervime, konsumatorë, furnitoreve, pranimeve) me mundësinë e: Less

- Recepsioni
-
Recepsioni është pika e parë e kontaktit për hotelin. Detyrat e recepsionit në përgjithësi përfshijnë ofrimin e mbështetjes administrative të hotelit duke përfshirë shpërndarjen e korrespondencës dhe ridrejtimin e thirrjeve telefonike.
Detyrat e recepsionistëve janë zgjeruar për të përfshirë një numër funksionesh të tjera në hotel, duke konsoliduar detyrat dhe përgjegjësitë për të krijuar praktika më efikase të stafit.
Rezervimi
- Menaxhim interaktiv i dhomave
- Menaxhimi i disponueshmërisë, rezervimet individuale dhe rezervimet e grupeve
- Listat e çmimeve
- Paketat speciale – Kushtet e akomodimit (gjithë përfshirëse, 1/2 bordit, etj)
Afishimi
Read More
- Menaxhimi i llogarive të klientëve (pagesat – kreditë – balancat e klientëve)
- Preferenca
- Menaxhimi i Kontratave Allotments & Commitments
- Rregullat për krijimin e ofertave speciale
Faturimi
- Lëshimi i dokumenteve (faturat / fatura) në largim
- Faturë e përgjithshme për shërbime të ndryshme të përfituara
- Menaxhim I plotë I debisë së krijuar
Rezervimi në internet: Ndërlidhja me sistemet e rezervimit online dhe motorët e rezervimit të internetit (Menaxhimi i kanaleve, OTAs, GDS etj)
- Përditësimi i sistemeve të palëve të treta për disponueshmërinë e hoteleve bazuar në rregulla të caktuara
- Përditësimi i planit me rezervime nga sistemet e jashtme
Mirëmbajtja
- Monitorimi i gjendjes së dhomës
- Orët e punës për punonjës
- Frekuenca e ndërrimit të mbulesave / peshqirëve etj
Less
- CRM
-
Sistemi i Menaxhimit të Marrëdhënieve me Klientin (Galaxy CRM) funksionon në një mjedis të njëjtë me Hotel Galaxy duke ofruar mundësi për menaxhim të integruar.
Aktivitetet ditore të hotelit dhe organizimi i marketingut & Shitjes, duke synuar optimizimin e marrëdhënieve me klientët dhe furnitorët.
- Menaxhimi i kontakteve dhe aktiviteteve (kartela, detyrat, ofertat)
- Krijimi dhe ekzekutimi i fushatave të marketingut (email, sms)
- Sinkronizimi me Outlook
- Menaxhimi i burimeve të hoteleve (Punonjësit, sallat, lokalet, pajisjet)
- Menaxhimi i ngjarjeve (konferenca, pritjet)
- Rezervime On-Line
-
Promovimi dhe menaxhimi i rezervimeve në internet Bashkangjitja me sistemet e rezervimit online (GDS / IDS, faqja e internetit, OTAs, p.sh. booking.com, expedia, tripadvistor etj.) Për informacionin automatik të kanalit me disponueshmërinë e hoteleve si dhe Për të mbledhur të gjitha rezervimet në një pikë.
Lidhja me sistemet e jashtme
Galaxy Hotel mbështet ndërlidhjen me pajisjet dhe shërbimet e palëve të treta
Në tregun e hotelit, si:
- Shkëmbimet telefonike (PBX: një mënyrë, dy mënyra)
- PAY TV / shërbimet e internetit
- Mbyllje elektromagnetike (Sisteme Mbylljeje)
- E-faturimi – Platforma ndërkombëtare për dërgimin e dokumenteve për agjencitë partnere
- Përfitime të tjera
-
Avantazhet konkuruese
I lehtë në përdorim
Ndërfaqja e thjeshtë dhe e personalizuar e përdoruesit:
Krijon dhe ruan pamje të ndryshme, cakton një menu të preferuar,
Përkufizon të drejtat për përdoruesit.
Skema e dhomave interaktive:
Read More
- Një informacion i detajuar i një rezervimi duke klikuar me të djathtën mbi rezervimin
- Drag & drop rezervimet për ndryshim të shpejtë të dhomës dhe / ose datën e rezervimit
- Përmbledhje e disponueshmërisë sipas llojit të dhomës
- Menaxhimi i shpejtë i prurjeve për të cilat nuk është caktuar ndonjë dhomë
- Ekran me prekje
Menaxhimi masiv i rezervimeve me karakteristika të ngjashme
Trajtim i lehtë i tarifave dhe rezervimeve
Pamje e shpejtë dhe e plotë e debitorëve, balancave, lëvizjeve te tjera
Informacion i drejtpërdrejtë dhe i personalizuar / Raportimi
Menaxhimi analitik dhe fleksibël i listave (p.sh. rezervime, konsumatorë, furnitoreve, pranimeve) me mundësinë e:
- Filtrave të thjeshta dhe komplekse
- Qasje e menjëhershme në të dhënat dhe menaxhimin e listës
- Ruan pamjen për përdorime në të ardhmen
- Printimit
Less