Galaxy Restaurant – Program për Menaxhim Restoranti

Aplikacioni i specializuar Galaxy Bar / Café funksionon si një zgjidhje e vetme dhe fleksibile e dizajnuar për të përmbushur nevojat tuaja në të gjithë departamentet e lokaleve, klientelës, punonjësve dhe menaxhimit të kontabilitetit.

  • Menaxhim i Klientëve
  • Menaxhimi i Furnitorëve
  • Politika e Zbritjeve
  • Menaxhimi i Artikujve
  • Dokumentet e Shitjes

Veçoritë e sistemit

  • Raporte Ditore
  • Raporte Shitjesh
  • Tipi i Menaxhimit
  • Menaxhimi i Takimeve
  • Sistemi i besnikërisë
  • Konfigurimi i ekranit
  • CTI
  • Messaging
  • Dokumentet e pranimit
  • POS – Pika e Shitjes: Menaxhimi i shitjeve, mbështetja e sistemeve të arkës (PoS) dhe Touch Screen
  • POS Mobile: Përdorni terminalet pa tel për urdhërimin (windows mobile dhe android)
  • Qendrat e Përgatitjes: Urdhrat për printim në stacionet përgatitore
  • Menaxhimi i Tavolinave: Hartimi i planit të rezervimit të tavolinës
  • Rezervimi i Tavolinave: Menaxhimi i planit të rezervimit *
  • Menaxhimi i lëvrimit
  • Ekrani Kuzhinë: Përgatitja e menaxhimit të porosive duke përdorur ekranin e kontaktit në kuzhinë *
  • Lidhja me aplikacionet komerciale dhe kontabël SingularLogic: Menaxhimi i magazinave, listat e çmimeve dhe dokumentet e shitjes / blerjet / artikujt, furnizuesit / klientët / debitorët / shitësit, recetat, kontrollin e kostos, kontabilitetin e menaxhimit etj.
  • Menaxhimi i Marrëdhënieve me Klientin nëpërmjet Galaxy CRM: Operacionet e shitjeve dhe marketingut të biznesit të ushqimit dhe pijeve, si dhe Konferencat apo Ngjarjet
  • Menaxhon disa lokale ne vende te ndryshme
  • Publikon të gjitha llojet e dokumenteve (p.sh. flethyrjet, faturat)
  • Lejon mundesi per menyra te ndyshme dhe të shumëfishta të pagesave
  • Vëzhgon ecurinë dhe statistikat e anëtarëve
  • Menaxhimi i dokumentave
  • Manaxhon urdhërat
  • Ofron mundesi të shumëfishta çmimesh

Monitoron në detaje karakteristikat e çdo konsumatori (tavolina qe zakonisht zgjedh, preferencat në ushqim, pije, kafene, kërkesa të veçanta, metoda standarde e pagesës)

  • Zgjidhje totale software & hardware së bashku
  • Shpejtësia në tregtim, rradhë minimale
  • Aplikimi funksionon në mënyrë të pavarur ose në lidhje me aplikacionin e back office
  • Siguri dhe kontrolli parave
  • Funksionaliteti i plotë i shitjes me pakicë (mbajtja e fondeve, rimbursimet, metodat e pagesave të shumta, klientët, programet e besnikërisë, valuta e huaj)
  • Siguria e transaksionit – leja e vendosur për përdorues
  • Raporte të shumllojta për shitjet
  • Shitjet dhe ndjekja e klientëve
  • Sync On / Off line
  • Fleksibël, prekje e personalizuar
  • Estetikë e lartë dhe dizajn më të mirë / kursim hapësinor
+ Shkurtimisht
  • POS – Pika e Shitjes: Menaxhimi i shitjeve, mbështetja e sistemeve të arkës (PoS) dhe Touch Screen
  • POS Mobile: Përdorni terminalet pa tel për urdhërimin (windows mobile dhe android)
  • Qendrat e Përgatitjes: Urdhrat për printim në stacionet përgatitore
  • Menaxhimi i Tavolinave: Hartimi i planit të rezervimit të tavolinës
  • Rezervimi i Tavolinave: Menaxhimi i planit të rezervimit *
  • Menaxhimi i lëvrimit
  • Ekrani Kuzhinë: Përgatitja e menaxhimit të porosive duke përdorur ekranin e kontaktit në kuzhinë *
  • Lidhja me aplikacionet komerciale dhe kontabël SingularLogic: Menaxhimi i magazinave, listat e çmimeve dhe dokumentet e shitjes / blerjet / artikujt, furnizuesit / klientët / debitorët / shitësit, recetat, kontrollin e kostos, kontabilitetin e menaxhimit etj.
  • Menaxhimi i Marrëdhënieve me Klientin nëpërmjet Galaxy CRM: Operacionet e shitjeve dhe marketingut të biznesit të ushqimit dhe pijeve, si dhe Konferencat apo Ngjarjet
+ Më shumë informacion
  • Menaxhon disa lokale ne vende te ndryshme
  • Publikon të gjitha llojet e dokumenteve (p.sh. flethyrjet, faturat)
  • Lejon mundesi per menyra te ndyshme dhe të shumëfishta të pagesave
  • Vëzhgon ecurinë dhe statistikat e anëtarëve
  • Menaxhimi i dokumentave
  • Manaxhon urdhërat
  • Ofron mundesi të shumëfishta çmimesh

Monitoron në detaje karakteristikat e çdo konsumatori (tavolina qe zakonisht zgjedh, preferencat në ushqim, pije, kafene, kërkesa të veçanta, metoda standarde e pagesës)

+ Avantazhet
  • Zgjidhje totale software & hardware së bashku
  • Shpejtësia në tregtim, rradhë minimale
  • Aplikimi funksionon në mënyrë të pavarur ose në lidhje me aplikacionin e back office
  • Siguri dhe kontrolli parave
  • Funksionaliteti i plotë i shitjes me pakicë (mbajtja e fondeve, rimbursimet, metodat e pagesave të shumta, klientët, programet e besnikërisë, valuta e huaj)
  • Siguria e transaksionit – leja e vendosur për përdorues
  • Raporte të shumllojta për shitjet
  • Shitjet dhe ndjekja e klientëve
  • Sync On / Off line
  • Fleksibël, prekje e personalizuar
  • Estetikë e lartë dhe dizajn më të mirë / kursim hapësinor

"PASIONI ESHTE ÇELESI"

Një person me pasion ka besim, dhe besimi krijon vlerë për veten dhe të tjerët

Merrni i pari njoftimet më të fundit