Galaxy Pike Shitje (POS)

Zgjidhje e integruar për pikat e shitjes apo rrjetet e pikave të shitjet me pakicë, pavarësisht nga industria dhe aktiviteti. Dizenjuar dhe zhvilluar në teknologjinë më të fundit Galaxy nga SingularLogic, ajo udhëheq tregun e shitjes me pakicë në të ardhmen.

One Touch Retail është një app për shitjet me pakicë që ka aftësinë të punojë në mënyrë autonome ose në bashkëpunim me aplikacionet e back office (kontabilitetin).

  • Menaxhim i klientëve
  • Menaxhimi i furnitorëve
  • Politika e zbritjeve
  • Menaxhimi i artikujve
  • Dokumentet e shitjes

Veçoritë e sistemit

  • Raportet ditore
  • Raportet e shitjes
  • Tipi i Menaxhimit
  • Menaxhimi i takimeve
  • Sistemi i besnikërisë
  • Konfigurimi i ekranit
  • CTI
  • Messaging
  • Dokumentet e pranimit

Menaxhimi i klientëve

  • Aplikacioni, kur lidhet me aplikacionin e back office, ofron mundësinë e transferimit selektiv të klientëve në One Touch Retail dhe aksesorët e tyre (p.sh. kategoritë e klientëve, taksat, TVSH, monedha e klientit)
  • Kur klienti është krijuar në një One Touch Retail, është e mundur që të transferohet në aplikacionin e back office dhe të integrohet në klientelën ekzistuese.
  • Nëse klienti është krijuar në një One Touch Retail dhe merr pjesë në një dokument para se të dërgojë artikujt në back office, atëherë aplikacioni automatikisht merr përsipër të dërgojë të dhënat e klientit së pari dhe pastaj dokumentin për të regjistruar saktë transaksionin në back office.
  • Përmes aplikacionit, është e mundur të monitorohet në detaje historia e shitjeve të klientit dhe kartës së tij / saj.
  • Është gjithashtu e mundur të shfaqet një mesazh paralajmërues kur klienti është i përfshirë në një dokument.
  • Përveç aplikimit, ne mund të caktojmë limitin e kreditit të klientit, të monitorojmë bilancin financiar të tij / saj dhe të përcaktojmë nëse ai / ajo pranon zbritje.

Lexo më shumë

Politika e zbritjeve

Përdoruesi i aplikacionit ka aftësinë për të aplikuar një politikë zbritje në pranimin manualisht në kohën e transaksionit ose për të krijuar një skenar zbritje. Në detaje, ju mund të krijoni zbritje:

  • Sipas kategorive të klientëve
  • Sipas llojit
  • Sipas llojit dhe kategorisë së klientit.
  • Nga aplikacioni, është e mundur të përcaktohet zbritje bazuar në ditë dhe kohë për të plotësuar kërkesat specifike të shitjes me pakicë (p.sh. Happy hour).

 

Menaxhimi i furnitorëve

  • Aplikacioni, kur lidhet me aplikacionin e back office, ofron mundësinë e transferimit selektiv të furnitorëve në One Touch Retail dhe aksesorët e tyre (p.sh. furnizuesit, taksa, TVSH, monedha furnitorit)
  • Aplikacioni ju lejon të gjurmoni historinë e furnitorit, si dhe balancën.
  • Ekziston një mesazh paralajmërues gjatë regjistrimit të dokumenteve.

 

Menaxhimi i artikujve

  • Aplikacioni, kur lidhet me aplikacionin e back office, ofron mundësinë e transferimit selektiv të artikujve në One Touch Retail si dhe elementet shtesë (p.sh kategori të kategorive, klasë të TVSH-së, seksionin, normën e TVSH-së).
  • Artikujt transferohen në One Touch Retail së bashku me kodet alternative dhe të gjitha tiparet e tyre të veçanta, domethënë në madhësinë apo ngjyrën.
  • Shkallët gjithashtu përcillen dhe aftësia për të krijuar një maskë peshimi barcode përdoret për të identifikuar kodet nga makinat peshuese.
  • Përveç artikujve, ne mund të krijojmë receta të artikujve me përbërës specifik, si dhe artikuj të përbërë me një përzgjedhje të materialeve në dispozicion, mundësisht pas regjistrimit të artikullit në dokument. Në artikujt e përbërë, ne mund të zgjedhim vlerën dhe sasinë e secilit komponent dhe të përcaktojmë nëse duam që vlera e kompozimit të përcaktohet nga vlerat individuale të komponentëve ose nga një vlerë e pavarur.
  • Kur artikujt e çmimeve që i referohen madhësisë apo ngjyrës dhe veçorisë së veçantë nëse i jepet Kodi kryesor i artikullit, shfaqet një tabelë me ngjyrat e disponueshme, nga të cilat ne mund të përpilojmë automatikisht kodin alternativ të artikullit.
  • Ai gjithashtu siguron aftësinë për të krijuar inventar fizik nga pika e shitjes dhe automatikisht përditëson aplikacionin e magazines dhe back office.

 

Dokumentet e shitjes

 

  • Aplikacioni na mundëson që të lëshojmë fatura të shitjeve me pakicë ose në mënyrë nominale për një klient të caktuar ose në përgjithësi tek klientët me pakicë dhe faturat me pakicë.
  • Mbështetet gjithashtu për të regjistruar porosinë dhe pastaj t’i shtojë artikujt para se të transformohet ose gjatë transformimit.
  • Ne mund të bashkojmë dy porosi në një ose të ndajmë një porosi në dy.
  • Gjatë transaksionit, ne kemi mundësinë për të vënë transaksionin në pritje dhe të vazhdojmë me lëshimin e një transaksioni të ri. Ne mund ta bëjmë këtë për një numër të pakufizuar transaksionesh gjatë ditës.
  • Mbështetet nevoja për të llogaritur sasinë e bazuar në vlerë.
  • Ne mund të bëjmë një pagesë të përzier të shitjes
  • për të mbledhur paratë paraprakisht nga një klient dhe për të bërë transaksione pagesash.

 

Dokumentet e pranimit

  • Nevoja për të marrë është e mbuluar drejtpërdrejt në dyqan me pakicë me faturë, e cila më pas ju informon në lidhje me marrjen e aplikacionit back office.
  • Është gjithashtu e mundur të regjistrohet një dokument sasior për importin ose eksportin e artikujve që pastaj e informon magazinën në anën e një aplikacioni.

 

Konfigurimi i ekranit

  • Konfigurimi i ekranit të përdoruesit është plotësisht i përshtatshëm dhe mund të përshtatet sipas nevojave të tij.
  • Konfigurimi mund të bëhet për përdorues dhe grup për përdorues
  • Ekziston aftësia për të krahasuar tastet, si dhe klientët. Gjithashtu mund të caktojmë ndonjë kufizim në të drejtat e përdoruesit, ku mund të heqim kufizimet duke përdorur çelësin Administrator.

 

Raportet ditore

  • Për secilin operator të ndërrimit, sigurohet një raport i kontrollit të ndryshimeve, i cili përfshin lëvizjet e ndryshimit dhe shumën e pagesës sipas mënyrës së pagesës dhe shkallës së TVSH-së.
  • Pikërisht me të njëjtat karakteristika ekziston një Raport i Mbylljes të Ditës që i referohet të gjitha lëvizjeve të ditës.
  • Raporte të ngjashme ekzistojnë gjithashtu për lëvizjen e fondeve të aplikimit

 

Raportet e shitjes

  • Aplikacioni ka një raport të detajuar të shitjeve, i aftë për ruajtjen e rrjetit të printimit, në mënyrë që përdoruesi të mos ketë nevojë të ri-krijojë raportin.
  • Gjithashtu është e mundur të shtoni ose hiqni fushat nga lista e printimeve.
  • Krijo printime 2-dimensionale, si dhe t’i shfaqësh ato në një tabelë.

 

Tipi i Menaxhimit

Ne kemi mundësinë e ndjekjes së kuponit dhe kthimit të printuar dhe të printimeve dhe periodike me llogaritjen automatike të normave të fitimit.

Menaxhimi i takimeve

Krijoni një regjistrim takimi hyrjeje në kalendar dhe transformonregjistrimin në një dokument sipas shërbimit të ofruar.

Sistemi i besnikërisë

Është sistemi bonus One Touch Retail. Përmes kësaj, ata mund të vlerësojë artikuj, kategori të artikujve, klientë, kategori klientësh ose një kombinim të atyre të mëparshme dhe shpërblejnë me dhurata ose zbritje kur anëtari (mbajtësi i kartës) arrin një kufi të caktuar.

CTI

Lidhu me qendrat e thirrjeve që përditësojnë automatikisht aplikacionin për mënyrat e telefonit në hyrje.

Messaging

  • Dërgimi i mesazheve (sms, mail) menaxhohet nga aplikacioni One Touch

    Më pak

  • Zgjidhje totale software & hardware së bashku
  • Shpejtësia në tregtim, rradhë minimale
  • Aplikimi funksionon në mënyrë të pavarur ose në lidhje me aplikacionin e back office
  • Siguri dhe kontrolli parave
  • Funksionaliteti i plotë i shitjes me pakicë (mbajtja e fondeve, rimbursimet, metodat e pagesave të shumta, klientët, programet e besnikërisë, valuta e huaj)
  • Siguria e transaksionit – leja e vendosur për përdorues
  • Raporte të shumllojta për shitjet
  • Shitjet dhe ndjekja e klientëve
  • Sync On / Off line
  • Fleksibël, prekje e personalizuar
  • Estetikë e lartë dhe dizajn më të mirë / kursim hapësinor
+ Më shumë informacion

Menaxhimi i klientëve

  • Aplikacioni, kur lidhet me aplikacionin e back office, ofron mundësinë e transferimit selektiv të klientëve në One Touch Retail dhe aksesorët e tyre (p.sh. kategoritë e klientëve, taksat, TVSH, monedha e klientit)
  • Kur klienti është krijuar në një One Touch Retail, është e mundur që të transferohet në aplikacionin e back office dhe të integrohet në klientelën ekzistuese.
  • Nëse klienti është krijuar në një One Touch Retail dhe merr pjesë në një dokument para se të dërgojë artikujt në back office, atëherë aplikacioni automatikisht merr përsipër të dërgojë të dhënat e klientit së pari dhe pastaj dokumentin për të regjistruar saktë transaksionin në back office.
  • Përmes aplikacionit, është e mundur të monitorohet në detaje historia e shitjeve të klientit dhe kartës së tij / saj.
  • Është gjithashtu e mundur të shfaqet një mesazh paralajmërues kur klienti është i përfshirë në një dokument.
  • Përveç aplikimit, ne mund të caktojmë limitin e kreditit të klientit, të monitorojmë bilancin financiar të tij / saj dhe të përcaktojmë nëse ai / ajo pranon zbritje.

Lexo më shumë

Politika e zbritjeve

Përdoruesi i aplikacionit ka aftësinë për të aplikuar një politikë zbritje në pranimin manualisht në kohën e transaksionit ose për të krijuar një skenar zbritje. Në detaje, ju mund të krijoni zbritje:

  • Sipas kategorive të klientëve
  • Sipas llojit
  • Sipas llojit dhe kategorisë së klientit.
  • Nga aplikacioni, është e mundur të përcaktohet zbritje bazuar në ditë dhe kohë për të plotësuar kërkesat specifike të shitjes me pakicë (p.sh. Happy hour).

 

Menaxhimi i furnitorëve

  • Aplikacioni, kur lidhet me aplikacionin e back office, ofron mundësinë e transferimit selektiv të furnitorëve në One Touch Retail dhe aksesorët e tyre (p.sh. furnizuesit, taksa, TVSH, monedha furnitorit)
  • Aplikacioni ju lejon të gjurmoni historinë e furnitorit, si dhe balancën.
  • Ekziston një mesazh paralajmërues gjatë regjistrimit të dokumenteve.

 

Menaxhimi i artikujve

  • Aplikacioni, kur lidhet me aplikacionin e back office, ofron mundësinë e transferimit selektiv të artikujve në One Touch Retail si dhe elementet shtesë (p.sh kategori të kategorive, klasë të TVSH-së, seksionin, normën e TVSH-së).
  • Artikujt transferohen në One Touch Retail së bashku me kodet alternative dhe të gjitha tiparet e tyre të veçanta, domethënë në madhësinë apo ngjyrën.
  • Shkallët gjithashtu përcillen dhe aftësia për të krijuar një maskë peshimi barcode përdoret për të identifikuar kodet nga makinat peshuese.
  • Përveç artikujve, ne mund të krijojmë receta të artikujve me përbërës specifik, si dhe artikuj të përbërë me një përzgjedhje të materialeve në dispozicion, mundësisht pas regjistrimit të artikullit në dokument. Në artikujt e përbërë, ne mund të zgjedhim vlerën dhe sasinë e secilit komponent dhe të përcaktojmë nëse duam që vlera e kompozimit të përcaktohet nga vlerat individuale të komponentëve ose nga një vlerë e pavarur.
  • Kur artikujt e çmimeve që i referohen madhësisë apo ngjyrës dhe veçorisë së veçantë nëse i jepet Kodi kryesor i artikullit, shfaqet një tabelë me ngjyrat e disponueshme, nga të cilat ne mund të përpilojmë automatikisht kodin alternativ të artikullit.
  • Ai gjithashtu siguron aftësinë për të krijuar inventar fizik nga pika e shitjes dhe automatikisht përditëson aplikacionin e magazines dhe back office.

 

Dokumentet e shitjes

 

  • Aplikacioni na mundëson që të lëshojmë fatura të shitjeve me pakicë ose në mënyrë nominale për një klient të caktuar ose në përgjithësi tek klientët me pakicë dhe faturat me pakicë.
  • Mbështetet gjithashtu për të regjistruar porosinë dhe pastaj t’i shtojë artikujt para se të transformohet ose gjatë transformimit.
  • Ne mund të bashkojmë dy porosi në një ose të ndajmë një porosi në dy.
  • Gjatë transaksionit, ne kemi mundësinë për të vënë transaksionin në pritje dhe të vazhdojmë me lëshimin e një transaksioni të ri. Ne mund ta bëjmë këtë për një numër të pakufizuar transaksionesh gjatë ditës.
  • Mbështetet nevoja për të llogaritur sasinë e bazuar në vlerë.
  • Ne mund të bëjmë një pagesë të përzier të shitjes
  • për të mbledhur paratë paraprakisht nga një klient dhe për të bërë transaksione pagesash.

 

Dokumentet e pranimit

  • Nevoja për të marrë është e mbuluar drejtpërdrejt në dyqan me pakicë me faturë, e cila më pas ju informon në lidhje me marrjen e aplikacionit back office.
  • Është gjithashtu e mundur të regjistrohet një dokument sasior për importin ose eksportin e artikujve që pastaj e informon magazinën në anën e një aplikacioni.

 

Konfigurimi i ekranit

  • Konfigurimi i ekranit të përdoruesit është plotësisht i përshtatshëm dhe mund të përshtatet sipas nevojave të tij.
  • Konfigurimi mund të bëhet për përdorues dhe grup për përdorues
  • Ekziston aftësia për të krahasuar tastet, si dhe klientët. Gjithashtu mund të caktojmë ndonjë kufizim në të drejtat e përdoruesit, ku mund të heqim kufizimet duke përdorur çelësin Administrator.

 

Raportet ditore

  • Për secilin operator të ndërrimit, sigurohet një raport i kontrollit të ndryshimeve, i cili përfshin lëvizjet e ndryshimit dhe shumën e pagesës sipas mënyrës së pagesës dhe shkallës së TVSH-së.
  • Pikërisht me të njëjtat karakteristika ekziston një Raport i Mbylljes të Ditës që i referohet të gjitha lëvizjeve të ditës.
  • Raporte të ngjashme ekzistojnë gjithashtu për lëvizjen e fondeve të aplikimit

 

Raportet e shitjes

  • Aplikacioni ka një raport të detajuar të shitjeve, i aftë për ruajtjen e rrjetit të printimit, në mënyrë që përdoruesi të mos ketë nevojë të ri-krijojë raportin.
  • Gjithashtu është e mundur të shtoni ose hiqni fushat nga lista e printimeve.
  • Krijo printime 2-dimensionale, si dhe t’i shfaqësh ato në një tabelë.

 

Tipi i Menaxhimit

Ne kemi mundësinë e ndjekjes së kuponit dhe kthimit të printuar dhe të printimeve dhe periodike me llogaritjen automatike të normave të fitimit.

Menaxhimi i takimeve

Krijoni një regjistrim takimi hyrjeje në kalendar dhe transformonregjistrimin në një dokument sipas shërbimit të ofruar.

Sistemi i besnikërisë

Është sistemi bonus One Touch Retail. Përmes kësaj, ata mund të vlerësojë artikuj, kategori të artikujve, klientë, kategori klientësh ose një kombinim të atyre të mëparshme dhe shpërblejnë me dhurata ose zbritje kur anëtari (mbajtësi i kartës) arrin një kufi të caktuar.

CTI

Lidhu me qendrat e thirrjeve që përditësojnë automatikisht aplikacionin për mënyrat e telefonit në hyrje.

Messaging

  • Dërgimi i mesazheve (sms, mail) menaxhohet nga aplikacioni One Touch

    Më pak

+ Avantazhet
  • Zgjidhje totale software & hardware së bashku
  • Shpejtësia në tregtim, rradhë minimale
  • Aplikimi funksionon në mënyrë të pavarur ose në lidhje me aplikacionin e back office
  • Siguri dhe kontrolli parave
  • Funksionaliteti i plotë i shitjes me pakicë (mbajtja e fondeve, rimbursimet, metodat e pagesave të shumta, klientët, programet e besnikërisë, valuta e huaj)
  • Siguria e transaksionit – leja e vendosur për përdorues
  • Raporte të shumllojta për shitjet
  • Shitjet dhe ndjekja e klientëve
  • Sync On / Off line
  • Fleksibël, prekje e personalizuar
  • Estetikë e lartë dhe dizajn më të mirë / kursim hapësinor

"PASIONI ESHTE ÇELESI"

Një person me pasion ka besim, dhe besimi krijon vlerë për veten dhe të tjerët

Merrni i pari njoftimet më të fundit